Wydarzenia_szkolne
W partnerstwie ku przyszłości
W dniach 20.05.2023 – 23.05.2023 gościliśmy grupę nauczycieli z partnerskiej szkoły Paulus van Husen - Schule Legden – Rosendahl. Spotkanie miało na celu odnowienie partnerstwa szkół oraz zaplanowanie i przygotowanie wymiany młodzieży w przyszłym roku szkolnym. Spotkanie zostało dofinansowane przez Polsko-Niemiecka Współpraca Młodzieży - PNWM.
Podczas spotkania zapoznaliśmy naszych partnerów z historią oraz kulturą Reszla i okolic. Goście zwiedzili Zamek Biskupów Warmińskich, Kościół pw. św Piotra i Pawła, Starą Plebanię, starówkę oraz Park Miejski w Reszlu. Podczas wycieczki rowerowej do Świętej Lipki goście mieli okazję podziwiać walory krajobrazowe naszych okolic, zwiedzić z przewodnikiem Zespół Klasztorno – Kościelny oraz wysłuchać koncertu organowego w Bazylice. Podczas spotkań warsztatowych w szkole i wspólnie spędzonego czasu mieliśmy okazję lepiej się poznać, zaplanować i rozpocząć przygotowania do wymiany młodzieży w przyszłym roku szkolnym. W ramach wymiany doświadczeń pedagogicznych nasi goście mieli możliwość obserwacji zajęć. Nauczyciel języka niemieckiego Julian Kirschbaum przeprowadził lekcję w klasie VIa. Było to wspaniałe przeżycie zarówno dla uczniów jak i dla nauczycieli.
Podczas oficjalnego spotkania z Burmistrzem Reszla panem Markiem Janiszewskim podpisana została odnowiona umowa partnerska między szkołami Paulus van Husen – Schule Legden - Rosendahl i Szkołą Podstawową im. Adama Mickiewicza w Reszlu.
opublikowano: 2023-05-31, © Organizatorzy,
ostatnie artykuły z tego działu:
- Sprawozdanie z realizacji zajęć w ramach projektu Lekcja o Funduszach Europejskich IX
- SPOTKANIE KLAS ÓSMYCH W RAMACH KAMPANII BIAŁA WSTĄŻKA
- ANTYBIOTYKI I ANTYBIOTYKOOPORNOŚĆ
- XV ŚWIATOWY DZIEŃ TABLICZKI MNOŻENIA W KLASACH IV-VIII
- Athletics Challenge 2025 w ZS-P w Reszlu
- Zajęcia edukacyjne z orientacji zawodowej klasie 3b
- Sprawozdanie z realizacji projektu Higiena Cyfrowa
- Konkurs biblioteczny
- Sukces Aleksandry Dmowskiej
- Półfinał Wojewódzki w Piłce Ręcznej Dziewcząt
- dalej...
























